Yleistä toimitukseen, maksutapoihin ja käyttöehtoihin liiittyvää
Yrityksemme NaajaMed, jonka y-tunnus on 1475526-0 sijaitsee osoiteessa Tehtaankatu 4 lh 8, 26100 Rauma. Verkkokauppamme naajamed.fi myy tuotteita yrityksille sekä kuluttajille, jotka ovat täysi-ikäisiä yksityishenkilöiltä Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.6.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilaukseen lisätään toimituskulut, mikäli näin olemme ilmoittaneet. Kulujen alvillinen hinta on alkaen 6,90e riippuen valitsemastasi toimittajasta. Verkkokaupasta tilattaessa toimitus tapahtuu valintasi mukaisesti automaattiin tai noutopisteelle.
Kuljetustavan vaihtoehdot on helposti valittavissa kassalla. Toimittajat ovat DB Schenker, Matkahuolto (myös jakopaketti ovelle) ja Posti. Voit myös noutaa tilauksesi sovittuun aikaan yrityksemme toimitiloista.
Pakkaamme tilauksesi yleisimmin 1-2 arkipäivän aikana. Tuotteet toimitetaan kohtuullisessa ajassa, joka on noin 1-5vuorokautta.
Jos tuote on loppu varastostamme, tuotteen toimitusaika voi olla 2 viikkoa. Ilmoitamme tällaisessa tilanteessa tapauksesta aina erikseen asiakkaalle sähköpostitse. Toimitamme tuotteet vain Suomen alueelle. Tuotteen loppuminen on melko harvinaista.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Jälleenmyyjiltämme edellytämme tavan valinnaksi erillisen laskun, jonka lähetämme tuotteiden mukana.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomen -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-2 päivää. Pyrimme, että otamme tilauksesi käsittelyyn heti pakkausta varten. Käsittelyaika riippuu tilausten määrästä. Määrän kasvaessa, toimitus saattaa olla 2-5 päivää.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruutusilmoitus
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
NaajaMed
Tehtaankatu 4 lh 8
26100 Rauma
Finland
mari@naajamed.fi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostiosoitteeseen mari@naajamed.fi niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Noutaessasi paketin; Tarkista, että vaurioita ei ole tullut kuljetuksen aikana tai noutopisteen tiloissa. Jos paketissa on selvästi ulkoinen vaurio ja haluat, että teemme reklamaation kuljetusyhtiölle; Tarvitaan kuvat pakkauksesta ulko ja sisäpuolelta.ja vaurioista eli kuvat kannattaa aina ottaa.
Yrityksemme pakkaa lähetettävät tuotteet laadukkaasti ja huolella. Logistiikkapalvelut toimivat hyvin ja olemme hyviä yhteistyökumppaneita asiakkaillemme.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: mari@naajamed.fi tai 045 117 5730
Vastuunrajoitus
NaajaMed ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä sähköpostiimme, joten otathan yhteyttä, jotta voimme korjata tai sopia asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Valitsemamme jälleenmyyjät
Sitoutuvat myymään tuotteitamme Suomen rajojen sisällä ja valitsevat maksutapahtumassa erillisen laskun, joka osoitetaan jälleenmyyjille; Lasku, jälleenmyyjien maksutapa. Tätä ei ole mahdollisutta yksityisasiakkaiden käyttää.